Ladda gärna ner och testa min nya app "Strangest Places on Earth" på App Store iTunes

Loggan på appen
Detta är min första app på App Store. För bara tio kronor får du en bildapp med texter om plasterna på engelska på några av världens vackraste, konstigaste eller ovanliga platser på jorden.

Bilden på appens logga kommer från Yellowstone Park i USA.
Jag planerar att bygga ut appen med fler bilder och texter efterhand. I en framtida app planerar jag att lägga ut kartor på var bilderna är tagna.

Ju fler som laddar ner appen desto mer tid kommer jag att lägga på den. Ni som testar den får gärna skriva i kommentarerna nedan vad ni tyckte och vilka andra saker ni vill ha med. Känner ni till fler platser på jorden så tar jag tacksamt emot tips.

Om ni har andra idéer på appar får ni gärna ge förslag. Skulle jag göra en app så kommer ni som kom med förslaget få ladda ner appen gratis.

Några av bilderna som finns i appen "Strangest Places on Earth" på App Store iTunes




Kommentarer