Jag har blivit utsedd till veckans blogg!


Jag har blivit utsedd till veckans blogg! Det är Thord Daniel Hedengren och Rickard Olsson som kommit på den smarta idéen att utse en blogg en gång veckan. Enligt dem själva gör de det för att:
  • För att inspirera bloggare till att bli bättre.
  • För att lära av duktiga bloggare.
  • För att det är kul och intressant läsning.
Jag hoppas att detta inspirerar mig att skriva oftare och bättre och att jag tror inriktningen visuell vetenskap är rätt väg att ta för min blogg.

Det är väldigt hedrande att bli utsedd, speciellt för att två som blivit utseeda innan är TkJ blogg (IT-blogg) och Populär Astronomi. Den första har varit en inspirationskälla och den andra informationskälla. Veckans blogg och intervjun med mig hittar du här och missa inte deras syterblogg börja blogga

Kommentarer